Financieel administratief medewerker bij Iamb&b

Ben jij een pietje precies met de ambitie om in een jong en snel groeiend bedrijf de financiele administratie in goede banen te leiden? Stop jij niet tot alle administratie strak is en zet je in de tussentijd de juiste procedures neer zodat het ook strak blijft? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Iambnb is een Amsterdamse snel groeiende startup. Wij helpen mensen om geld te verdienen aan hun huis tijdens hun reis of vakantie. We groeien ontzettend hard en zijn daarom per direct opzoek naar een financieel administratief medewerker die met ons wilt mee groeien. We werken in een, vinden wij zelf, erg leuk team op de mooiste locatie van Amsterdam.

Werkzaamheden:                      

Verkoop

  • Controle boekingen in the Machine en Airbnb / andere sites.
  • Controle overige werkzaamheden en verrekeningen in the Machine
  • CSV export vanuit the Machine samenstellen en importeren in Exact.
  • Verkoopfacturen aanmaken in Exact en versturen.
  • Losse verkoopfacturen versturen
  • Openstaande posten analyseren, fouten corrigeren en herinneringen versturen. 

Inkoop

  • Pinbonnen fotograferen, importeren en boeken in Exact.
  • Inkoopfacturen importeren en boeken in Exact.
  • Openstaande posten analyseren, fouten wegwerken.
  • In overleg met directie inkoopbetaalbatch samenstellen. en overzicht declaraties aanleveren.                        

Salarisadministratie voorbereiden

  • Uren Hosts administreren.
  • Personeelsdossiers personeel opstellen en op orde houden. • Declaraties van personeel verwerken.                        

Bank

  • Bankboek bijwerken

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent nauwkeurig en secuur
  • Perfectie is je standaard
  • Je hebt ervaring met verschillende boekhoudprogramma’s waaronder Exact Online.
  • Je bent top met Excel.
  • Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift
  • Je hebt de ambitie om mee te groeien met het bedrijf
  • Je behoudt het overzicht en weet precies wat er gaande is
  • Je bent pro-actief
  • Je wilt het beste uit je werk naar boven halen
  • Je bent een teamplayer maar kan ook zelfstandig werken.
  • Enige ervaring in de toeristische sector is een pré.
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.

Wat bieden wij?

  • Een dynamische werkomgeving waar je ontzettend veel kan leren.
  • Veel verantwoordelijkheid vanaf dag 1.
  • De mogelijkheid om met onze organisatie mee te groeien.
  • Een contract dat is gebaseerd op full-time werkzaamheden.
  • Een dagelijkse bedrijfslunch.
  • Kantoor midden in het centrum met tafeltennistafel en gezellige collega’s.

Als het bovenstaande je aanspreekt en je denkt dat je ons team nog beter maakt, stuur dan je c.v. en motivatie naar jorrit@iambnb.nl.